Monday, February 14, 2011

hari di February

Dan apabila datangnya febuari, maka ada apa yang kita 
(pasangan bercinta, dicintai, atau pernah bercinta) 
akan menunggu tarikh itu, empat belas dua. 
Dan itulah Hari kekasih,
 pada hari kekasih ini, 

apa yang telah anda lakukan?
 Apa yang anda dapat? 
apa yang si dia ungkapkan?
apa yang dapat dikenangkan?
apa janji yang ditaburkan?
dan adakah janji sebelom ini ditepati?

Pasti banyak cerita yang menarik bukan?
Yang pasti janganlah anda bercerita pula anda dapat sesuatu yang censored2 yew?
(=,=')



Apa yang aku lakukan pulak?
bangun pagi, main game Facebook, dah tu comment2, sudah tu terus tutup lappy, mulakan sketch dan siapkan kerja2 yang masih tertunggak.. Yah, selepas itu kelas, dan balik, menaipkan ini.
err.. *mana cerita Hari kekasihnya? Owh! Yang itu? aq sambut awal2 laa.. Lagi pon apalah best sgt hari nie? wayang kompom penuh, hotel kompom penuh, tepi pantai kompom penuh, xkan nk duk dalam rumah? Tok bilal ngan kadi dah standby jugak~kan?
Xbest lah hari nie,
Bila 14 feb jew mesti porak peganda mulut2 "orang alim" membanteras, tapi selepas itu senyap. Malah mereka pula menganiaya orang, mengumpat, mengata, sekadar cakap bahkan diri sendiri xsempurna dan dekat denagn dosa~ Apalah. Dan yang menyambut pula, apalah bdoh anda ini? Dah tentu2 la ada operasi nk tangkap korang. Kan ke best kalu carik hari2 low profile? Xdew sapa nk ganggu. 

Dan kalu aq la pempuan yg akan date ngan korang, setakat bawak bunga dan cokelet, nk bawak aq pi clubbing~ Lupakanlah! Hari2 lain pon sama lah beb. Klau ke Paris ke mana ke, best jugak apa~
lagi pon.. cakap apa pon, melayu kita nie selalu halalkan yg haram..bukan sekadar isu valentine jew.. mcm2 isu lagi, kalu betol melayu nk maju, mulakan dengan dunia hiburan yg mana perempuannya sakan berbikini dan berpakaina menunjuk tetek yang xseberapa nk cun~ Sudah2lah~

"Hahh! valentine tu xsalah Pak Abu,
cuma yang salah adalah tanggapan terhadap hari valentine tu jew..
sabor jew laa"
-Hahaha!! XD

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Best Punya!!!