Wednesday, February 23, 2011

Setapak kebelakang, tangan dalam kocek.


Berundur xbererti kalah!
Tapi berundur lagi bagus dari terus berjalan,
masukka tangan dalam kocek, xambik tahu.
Andai tersadai selepas ini,
anggaplah dunia ini xada lagi hidupan,
oleh kerana dibiarkan aku begitu sahaja,
jadi mungkin lebih baik aku berbuat sedemikian juga,
bukanlah aku jahat dan busuk hati,
tapi kebenaran dan silap yang xbermaaf,
sorry.. hati ini sakit sebenarnya.
dan segala tanggapan dan tanggapan yang ada dihati,
kebarangkalian, hancur,,
Sudahlah ya?

Selepas bertahun segala yang terpadam akan kekal terpadam.
Yang tinggal hanya parut dan bekas cacat,
spt parut didada ini,
Teruknya keadaan spt ini,
xbererti aq xboleh berjalan sendiri.
Aku buktikan kelak,
sungguh pon aku keseorangan dan kamu mentertawakan aku.
aku akan tamatkan dgn cara ku sendiri.
Salam.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Best Punya!!!