Friday, February 11, 2011

Mengulanginya


Dan seminggu di Melaka berlalu~ Gong Xi Fa Cai ntuk semua bangsa cina di Malaysia.
Dan seminggu dirumah pelbagai cerita ingn dikongsikan. BR di atas pembuka cerita yang sebenarnya manis tetapi pahit didalamnya x siapa akan mengerti.
Jadi seperkara yang dilakukan adalah berjumpa semula dengan seseorang yang dahulunya menyakiti hatiku. Nyata kehadirannya kali ini lebih dari sekadar ingin berkawan. Hati aq sudah berpunya jadi aq minta mmaf, kau lepaskan peluang paling terbaik aq dapat bagi, dan penyesalan xkan membawa kita ke pangkal jalan. Jadi dialah ex girlfriend aq masa sekolah dulu..
Nama dy Mai. Panggil sahajalah Mai. Dan seminggu itu ada hari yg aq pilih untuk keluar. Nyata sekali lagi lima tahun itu adalah masa yang lama untuk seseorang itu berubah dan menyedari kesilapan.
Spt katanya, aq sudah banyak berubah dan mula mendengar bukan "slow" spt dulu. Dan dia, agak menawan pada mata seorang lelaki. Tetapi pada aq, cerita kami adalah rahsia dan tidak semua yang akan diceritakan.

Photo bawah nie kami snap kat pantai Klebang Melaka. Ada Aq, Apez, Kak Mar (kakak mai) dan Mai. Sudah lama xbergambar. Dan gambar ini akan menjadi kenangan~ 

"Apa yg disesalkan adalah, kenapa apabila sesuatu itu begitu indah dahulu lenyap dengan harta dan duit. Dan kembali merayu agar diterima.. Maaf. hati ini bukan mudah terubat..."


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Best Punya!!!